Monday, June 25, 2007

semaforul...

....toate lucrurile importante mi se intampla la semaforul de la orizont..




...la semafor, doi tineri....Imbratishati.....Ea il priveste-n ochi si-l intreaba:"Nu-i asa ca-s sexy?"....El, se uita la ea c-o mina serioasa si-i raspunde pe un ton..suspect de grav: "Da"...Un "da" care-o face sa radieze de bucurie.. ...


...la semafor aud o tipa spunandu-i "jumatatii" ei:"fugi si ia hartie igienica". ...Tipul o zbugheste-n magazinul turcului.... Revine mandru cu cateva suluri de hartie petrecute printr-o sfoara....Le agita triumfator.....Pare extaziat de aceasta realizare..... Isi petrece sfoara dupa umar, o cuprinde pe tipa de mijloc si-si continua fericiti drumul.... Mirific.... Cand iubesti pana si niste suluri de hartie igienica te pot face fericit. .. Sunt atatea momente de trait. Nu e nimic etern. Apreciez prezentul cu momentele lui, care se intampla de la sine.Insa imi place sa fiu surprins....nu suport banalitatea, rigiditatea si mai ales regulile......imi doream mai demult sa am momentele mele de singuratate, acum am singuratatea si imi e teama de ea.... Imi dau seama ca bucuria seamana cu un melc, in timp ce tristetea sau amaraciunea este un cal de curse naravas....

No comments: