Monday, June 25, 2007

....prostia omeneasca....

in "Prostia omeneasca" Creanga formuleaza un complex…… proastele care plang infricoshate de eventuala cadere a drobului de sare , sufera de acest complex…… m-ai pe inteles , s-ar zice: "a avea complexul drobului de sare"….. foarte frecvent acest complex si, cand te gandesti, la cat de mult ii paralizeaza ii paralizeaza pe unii….. Cat despre leneshul care pretinde posmagii muietzi - "Da` muietzi is posmajii?" - ridica lenea, constincios, la sublimul sacrificiu de sine... Creanga e pe merit roman.... Emigra-m-as!.
.....am descoperit un forum local si am fost invitati cu surle si trambite sa scriem la acesta…intelesesem acest lucru ca pe ceva foarte misto unde un moderator stie sa`ti canalizeze gandurile iar tu sa te exteriorizezi…si uite asa am ajuns sa lucrez cu un administrator…dar totul daduse gres...pe langa vanzari adidass, celulare furate si obscenitati ca la usa cortului:nimik...si iata ca, am ajuns sa afirm: conditzia necesara si, probabil, suficienta ca sa fi declarat "batut in cap" sau tampit este sa fii administratorde forum.... Varianta la expresii de genul: "Esti batut in cap, nu intelegi?" sau "Esti turc, nu intelegi?" este una mult mai comoda: "Esti administratot de forum?"....Intamplatoare sa fie oare aceatsta "simbioza" -batut in cap turc –administrator.? .....
Multumesc celor care ma indeamna sa scriu o carte…si sa nu raman cu datorii le recomand si eu cu incredere:cititi si voi macar o carte!!!

No comments: