Wednesday, June 27, 2007

la semafor...bicicleta...blestemul chinezesc...

....vanzoleala si caldura mare pe strada....
.... la semafor, incep sa numar secundele...din cauza caldurii imi dau seama ca acestea se scurg mai greu...70...69 si tre` sferturi...69 si juma...69 s`un sfert...langa mine un baciuc( mirosea a oaie:)...)"...caldura mare!!...imi zice...da!...ii raspund aproape monosilabic...(...caldure mare, mon cher!!...imi zic in gand...mare nenea iancu asta!!!) ...secundele se scurg la fel de greu...49 si tre` sferturi...49 si juma...49 s`un sfert... caldura imi desleaga curiozitatea ...de unde sunteti?...Din ........(sic!!)....is cu urda in piata, la vanzare...nu cumperi?? imi zice mandru.....ma scarpin incurcat in cap....dau cu okii de-o bicicleta, Tohan, piesa de muzeu cu volan in loc de ghidon......imi exprim mirarea...aflu de la baciuc ca volanul il are de la un tractorist, Mihalache....."Cine e acel Mihalache?" il intreb. ....uluit si suparat parca, imi zice: "cum cine?.... fratele primarului!"....Ii zic zambind: "E normal sa se stie c-aveti cea mai buna urda din piatza nicidecum cine e acel Mihalache" Se lumineaza la fatza si vrea sa zica ceva ,semaforul ajunge la 1 sec si trei sferturi...e verde... ...Il las pe batran zambind sa treaca strada....un batran probabil senil, insa o persoana mandra de ceea ce are si ceea ce face......
.......Un vechi blestem chinezesc spune: "Sa ai parte de vremuri interesante!" ...singurul lucru de care ma pot plange in acest moment este ca am o viata plictisitoare. ....monotona mai degraba. ...nu pot sta noaptea cu geamul deschis ca misuna tantarii, vecinul de peste drum asculta concerte cu Irina Loghin, Benone Sinulescu si Maria Ciobanu .....e ungur si e in extaz si in betie perpetua..(....o fi semanand muzica populara romaneasca cu ceardashu?) .......ciudata viata asta. ......dragostea e si mai si.

....N-am inteles de ce e considerat blestem "urarea" aia chinezeasca?... Pana aflu, imi doresc s-am parte de "vremuri interesante"...

........la semafor, incep sa numar din nou... 70...69 s`un sfert...69 si juma...69 si trei sferturi...

No comments: