Monday, June 25, 2007

...blonde...brunete...caractere...

M-am trezit zambind......e sambata si soare.. incantator. ...In fiecare dimineatza, o blonda savuroasa asheaza un mic panou publicitar pe un trepied. Zambesc, spunandu-mi c-are .. dexteritate. ....Ma ofer s-o ajut, initiativa primita cu-n zambet ..incurajator, timid, surprins si luminos totodata. La un moment dat ii zic: "Ce mishto ca e trepied, macar nu schioapata..."(ce`mi veni??).. "Da" zice ea si continua: " E facut ca lumea, masa mea din birou insa e veche, intotdeauna trebuie sa-i pun ceva sub unul din picioare, altfel e schioapa". Sunt buimacit, schitez un zambet si-i zic: "Are 4 picioare, d-aia.."....Urmeaza un sir lung cu "argumente" in care-mi explica teoreia mesei cu patru picioare: avantaje si dezavantaje......da` cine o asculta?... Ma tinea de vorba, banalitati.... Saracul Euclide.. geometria nu e facuta pentru blonde.. sau incantatoarea blonda avusese viroza respiratorie si a lipsit de la orele de geometrie!?..cine poate sti?.... Una din dilemele vietii,fara importantza insa... O opresc cu-n: "Sunteti minunata" .Ma scuz, spunandu-i ca trebuie sa plec.. .. Ma intorc spre semaforul de la "orizont"si neatent dau sa trec ...o mashina superba, in dreapta, o dama bruneta intr-o "carcasa" pe masura mashinii."Sarutmana" ...scuze!! ii zic si continui: " E pana la roata din spate " - roata era "jos", nu glumeam -. Ea isi miceshte okii si-mi zice cu-n ton de tzatza: "Te bag in p**** ma-ti, vezi pe un` mergi..". ..Minunat!!, imi zic in sine, domnishoarei blonde ii schioapata masa, asteia caracterul"....Isi da ochii peste cap, si pleaca in tromba cu caroseria pe`o parte.......mi`ar fi placut sa ma uit dupa ea, da` m-a plictisit si chiar mai mult decat atat. Iata grotescul la romani... ... Daca as fi pus in situatia de a alege prostia sau lipsa de bun simt, as...merge pe mana blondei ce`i schioapata masa...e mai previzibilasi o poti oricand..
Faptul ca personajele-s femei, nu e decat o pura intamplare.....cred ......
....si da, e sambata, e frumos afara..Viatza e frumoasa.....

No comments: