Tuesday, July 10, 2007

Pascal Bruckner vs guy de maupassant ; cristian vs George Duroy ............

….stiindu`ca sunt intr`o perioada erotica zero…relativa..:), bunul si talentatul meu prieten ,ady ( http://blogulucoca.blogspot.com/.....), mi`a pus in mana cateva carti...si, cum puteam incepe altfel lectura decat cu 'iubirea pentru aproapele " de pascal bruckner??...descopeream lucruri noi...tajmahal`ul din mine se darama, caramida cu caramida...cu fiecare pagina intoarsa imi simteam degetele tot mai cleioase si mai umede...ma trezeam intarziat cu acestea intre buze, atunci cand trebuia sa dau pagina mai departe...incetu` cu incetu` deveneam obsesiv de ...obsedat....descoperiam un bel-ami al timpurilor moderne... George Duroy se metamorfozase in cristian...romantismul disparuse, devenise anacronic si ciudat, juisase pana la sangerare intre piciorele lumii moderne...chanjismul sa devina politica de stat iar in fiece zi sa fie cate`o revolutie `68.!!..traisca libertatea sexului....!!....lozinci pe toate gardurile < ti`am puso!!>....iar aritmetica elementara sa nu aiba decat un singur numar..69…..... mi`am dat seama ca lumea contemporana se confrunta cu un fenomen straniu...pe de o parte isi afiseaza nurii pe toate gardurile iar pe de alta parte traieste o stare de inhibitie dusa la extrem ....materialul erotic ce inunda pietele lumii este semn de mare confuzie emotionala ...libertatea sexuala a captat aura de desfrau , pe cand inhibitia a juns sa sa fie ridicata`n slavi....in lumnile rampei , lumea se dezbraca pana ajunge in costumul evei ...nu putem sa condamnam aceste manifestari , pentru ca suntem parte din ele, sau sa ne dezicem de goliciunea lumii , de erotismul ei exarcerbat, pentru ca`i suntem parte integranta....citindu`l cu atata infocare pe bruckner mi`am dat seama ca oamenii adora sa priveasca nudurile...sa li se vorbeasca de sexualitatea grosolana si sa o invesmanteze in haine de mit...accepta doar mitul imbracat ..lumea , cu cat mai dezgolita, cu atat mai bine...apostolii ziceau ca fara dragoste nimic nu e ...pascal bruckner ne transmite altceva....fara sexualitate, pamantul ar fi pustiu...sa nu legi iubirea de sex.!!..ar fi singura porunca a lumii moderne...cu catva timp in urma priveam curios la gayfest...acu` mi dau seama ce`i mana pe ei in lupta...maladiile sexuale nu exista pentru ca`i prea multa iubire, ci, pentru ca`i prea putina....

No comments: