Thursday, February 7, 2008

Karel Mark Chichon versus luc & gabriel

........da, am inteles sensul vorbelor zise de zidurile de la Auschwitz: Arbeicht Macht Frei!!…dupa concertul din seara aceasta de la Ateneul local , mi-am dat seama ca numai munca adevarata te poate elibera…ca poti transmite altora ceea ce talentul si Dumnezeu ti-a dat …dar si o munca sustinuta…
Karel Mark Chichon - acest magnific maestru vrajitor , care, nu stiu prin ce intamplare fericita, tot poposeste in urbea mea bacoveniana , incantadu-ne, ametindu-ne, aducandu-ne in acea stare de transa de preot budhist...
Karel Mark Chichon – acea stare a omului care nu iubeste trupul, ci o anumita notiune a spiritului, asa cum o vasta macheta in miniatura a intregului vast glob pamantesc poate sta pe nasul unei foci dresate…
Karel Mark Chichon - acest barbat la care poti visa, care iubeste nu ideea „incestului „ pe care nu are cum sa-l savarseasca niciodata ci o anumita notiune prezbeteriana a pedepsei vesnice a acestui pacat…
Karel Mark Chichon - il priviam cum curge pe scena... ii vedeam crestele si adanciturile statice in timp ce se formau atunci cand trecea de la o nota la alta...de la un pasaj la altul...de la o miscare armonica la alta... un model neschimbat de apa care curge si-ti inunda sufletul...te simti gol pe dinauntru si-ti dai seama ca lumea nu este decat scurta trecere a unei substante superioare printr-un pustiu infinit…pe acordurile simfoniei dansului beethovenian simteam o armonie perfecta cu propria- mi gandire, imi simteam atat de fratern propriu - mi Eu......
Karel Mark Chichon m – a facut sa plec umflat in pene de speranta si multumire, preocupat fara incetare de remarcabila mea dorinta de frumos…iar aceste fantezii emana aburi ciudat de densi de lumina si culori......urmaresc uluit o formulare fericita dupa cealalta si-mi spun ca nu am auzit niciodata ceva mai bun…sunt ametit de satisfactie, bucuria imi da parca aripi, ma simt intr-o dispozitie minunata…. afara ploaia inca mai cade – este mai degraba un fel de burnita , dar suficienta pentru a uda leoarca pe oricine zaboveste mai mult timp..
in sufletul meu, in seara asta, nu mai e burnita...
Karel Mark Chichon - thank you for existing!!

p. s.... si fara sa vreau mi-am adus aminte de doua personaje ce pot, la un moment , dat sa aiba legatura cu Karel Mark Chichon …Luc si Gabriel din Qui de nous deux inventa l`autre de Pascal Bruckner .

No comments: