Sunday, January 13, 2008

meditatie

meditatie…e pur dogmatism sa afirmi ca ceea ce vrei sa crezi se si produce in realitate. ..motivele sunt mai degraba ..psihilogice decat rationale. …. existentza unei bariere psihologice este singura explicatie plauzibila a incapatanarii unora de a supraevalua efectele hazardului, respingand cu fermitate o potentiala implicare a...destinului.
meditatie….la inceputul fiecarui an majoritatea oamenilor isi fac bilantul realizarilor/nerealizarilor, isi traseaza noi obiective, isi pun dorinte sperand ca noul an sa fie .. unul mai bun..... am intrat in 2008....
meditatie….Iisus a fost rastignit cand avea 33 de ani... .Alexandru Macedon a murit cand avea 33 de ani.... . Hitler a preluat puterea in....1933…..Cati ani a avut Eminescu cand a inebunit?...Probabil 33. …..33 pare a fi o cifra fatidica. ....sa am motiv de bucurie sau tristete??
meditatie…Ceusescu a fost cizmar. …Hitler a fost zugrav…. Murat a fost grajdar…yo am fost ..lacatus.....aceaste coincidente sunt ceea mai ...refractara problema cu care sunt..confruntat -Nimeni nu e constient ca e ..contemporan cu mine??..ignorantza explica, dar nu scuza.
meditatie…un coleg de scoala generala, capsunar de meserie , intalnindu`se cu mine pe shentru mi la aratat pe mos craciun numindu`l papa noel…intr`o limba basca cu accente moldovenesti imi explica ca: la noi , in spania , pe Mosh Craciun il cheama Papa Noel…. Interesant!!, zic yo…Probabil ca nu se plimba cu o sanie trasa de reni ci cu un Harley Davidson sau BMW x5. - nu fac reclama ascunsa ci, doar ,ma mir ca prostia, uneori , nu are granite. …meditatie…….abia asteptasem sa impodobesc bradul….e un moment pe care ,an de an, il astept cu nerabdare…..sunt, mai ales in perioada asta, un copil mare….Am cumparat globuri si luminite.....a, apropo!!, cunosc o Luminitza, alt motiv de bucurie, dar pe ea n-o pun pe brad…
meditatie….. duminica am strans bradul… apatie.. chinezii mint?....intr-un moment de pura plictiseala am numarat luminile de pe bradul de craciun…pe cutie scrie "100 luces" insa pe brad nu erau decat 99….Ori ei mint ori incep sa numere de la zero......

meditatie:… si totusi, cum de adventistii nu mai au nici o activitate dupa ce apune soarele….sotiile lor de ce sunt de acord?

No comments: